
Het is nog steeds druk in de mediatheek. Er wordt heel veel gebruik gemaakt van de computers omdat in de domeinen te weinig computers staan en ze daar vaak kapot zijn omdat er te weinig toezicht is.
Bij ons in de mediatheek hebben we nooit last van vandalisme.
Helaas dringt dat feit niet door tot het management team.
Tussen de bedrijven door probeer ik te werken aan de 23dingen. Ik loop wel wat achter maar vind het wel heel interessant
Morgen ga ik lekker genieten bij " de smaak van Italie" op het terrein van Haarzuilen. Even een beetje Italie proeven.
Staat de mediatheek nog op de agenda? Wordt er op directieniveau nog over nagedacht en gesproken? Hoe reageren de leerlingen eigenlijk, of weten die het nog niet?
BeantwoordenVerwijderenHet lijkt me bijzonder naar om zo op de schopstoel te zitten en niet te weten in welke functie je na de vakantie mag terugkomen. Want ontslaan, dat kan natuurlijk niet.
Er wordt op directie niveau nog over gesproken. Het enige dat wij weten is dat we voor de zomervakantie iets zullen horen. Binnenkort zal ik de rector hier weer over aanspreken, want onderhand willen wij wel weten waar we aan toe zijn. De leerlingen vinden het allemaal maar niks als de mediatheek verdwijnt. Een ding is zeker in een andere functie dat schoolmediathecaris wil ik niet terugkomen na de vakantie!!!
BeantwoordenVerwijderen