
Het is nog steeds druk in de mediatheek. Er wordt heel veel gebruik gemaakt van de computers omdat in de domeinen te weinig computers staan en ze daar vaak kapot zijn omdat er te weinig toezicht is.
Bij ons in de mediatheek hebben we nooit last van vandalisme.
Helaas dringt dat feit niet door tot het management team.
Tussen de bedrijven door probeer ik te werken aan de 23dingen. Ik loop wel wat achter maar vind het wel heel interessant
Morgen ga ik lekker genieten bij " de smaak van Italie" op het terrein van Haarzuilen. Even een beetje Italie proeven.









