donderdag 27 mei 2010

Vervolg sluiting mediatheek







Er wordt nog steeds goed gebruik gemaakt van de mediatheek.


Helaas weten we tot nu toe nog steeds niet hoe het verder zal gaan met de mediatheek.


We hebben op het prikbord in de gang bij de mediatheek een collage gemaakt van allerlei uitspraken betreffende mediatheken\bibliotheken.



Een paar leuke uitspraken voeg ik hierbij toe.










dinsdag 18 mei 2010

opheffing mediatheek

Twee weken geleden kregen we opeens van de rector te horen dat hij de mediatheek wegens bezuinigingen wil opheffen. Dat was wel even schrikken. Een school zonder mediatheek, wat is dat nou! Een aantal docenten hebben geprotesteerd. Er zijn gesprekken geweest en brieven geschreven naar de directie. Voor de vakantie wil de rector een beslissing nemen. Gaat de mediatheek weg, gaat de mediatheek in afgeslankte vorm naar een domein of blijven we toch nog?

We wachten met spanning af!