donderdag 27 mei 2010

Vervolg sluiting mediatheek







Er wordt nog steeds goed gebruik gemaakt van de mediatheek.


Helaas weten we tot nu toe nog steeds niet hoe het verder zal gaan met de mediatheek.


We hebben op het prikbord in de gang bij de mediatheek een collage gemaakt van allerlei uitspraken betreffende mediatheken\bibliotheken.



Een paar leuke uitspraken voeg ik hierbij toe.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten