dinsdag 18 mei 2010

opheffing mediatheek

Twee weken geleden kregen we opeens van de rector te horen dat hij de mediatheek wegens bezuinigingen wil opheffen. Dat was wel even schrikken. Een school zonder mediatheek, wat is dat nou! Een aantal docenten hebben geprotesteerd. Er zijn gesprekken geweest en brieven geschreven naar de directie. Voor de vakantie wil de rector een beslissing nemen. Gaat de mediatheek weg, gaat de mediatheek in afgeslankte vorm naar een domein of blijven we toch nog?

We wachten met spanning af!

2 opmerkingen: