


Woensdag 24 maart is er bij ons op school een Rietvelddag gehouden. Medewerkers en docenten hebben samen workshops gevolgd. Het was een gezellige geslaagde dag. Ik heb meegedaan aan de workshop "Rietveld stoelen" . Samen met een aantal leerlingen heb ik mij enthousiast bezig gehouden met het pimpen van een oude stoel.
Een aantal resultaten van die dag staan nu tentoongesteld in de mediatheek.

Welke heb jij gepimpt?
BeantwoordenVerwijderenIk heb de blauwe gepimpt.
BeantwoordenVerwijderen