donderdag 18 februari 2010

Bijna vakantie



Vandaag is het de laatste werkdag voor mij voor de krokusvakantie. Ik ben alle sneeuw zat en ga zaterdag lekker naar Tenerife.

De leerlingen zijn nog steeds druk voor hun mondeling en PTA's. Het is een rommelige drukke dag maar ook wel heel gezellig. Leerlingen hebben echt onze hulp nodig en zijn daarvoor heel dankbaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten